CALIFORNIA & CROAZIERA IN ARHIPELAGUL HAWAII

 
Transport
Perioada 17.09.2020 - 01.10.2020
Tarif Early Booking
4879
4699
pers. / camera dubla

Ziua 1. BUCURESTI – LOS ANGELES

Intalnire cu ghidul in aeroportul Henri Coanda, imbarcare si zbor spre Paris ora 07:00. Dupa escala, ne imbarcam la bordul cursei transatlantice cu destinatia Los Angeles. Sosire la L.A. la ora 14:55. Bine ati venit in California! Dupa formalitatile de frontiera, transfer la hotel in Los Angeles. Cazare in L.A.

Ziua 2. LOS ANGELES

Mic dejun. In prima parte a zilei se viziteaza orasul Los Angeles, un tur panoramic cu autocarul pentru a viziona: Beverly Hills, Rodeo Drive, Melrose Avenue, Sunset Strip, Downtown, West Hollywood, The Walk of Fame, Olvera Street, Disney Hall. A doua jumatate a zile timp liber pentru poze, cumparaturi si de ce nu poate si o intalnire cu vedete din Hollywood. Cazare in zona Los Angeles.

Ziua 3. LOS ANGELES - HONOLULU

Mic dejun matinal si transfer la aeroport pentru zborul spre Honolulu. Sosire si transfer la terminalul de croaziere pentru formalitatile de imbarcare pe vasul Pride of America. Welcome on board! Vasul paraseste portul la ora 19.00. Pornim intr-o croaziera spectaculoasa pe apele Pacificului de nord, navigand prin arhipeleagul insulelor Hawaii. Cazare la bord / pensiune completa.

Ziua 4. KAHULUI – Insula Maui

La ora 8.00 sosim in portul Kahului din insula Maui, insula „magica”, cea de-a doua ca marime din arhipelag, unde vom petrece doua zile. Printre excursiile pentru care puteti opta se numara explorarea coastei de est a insulei, care va ofera prilejul de a admira peisaje exceptionale, vai, munti, cascade, plaje faimoase pentru surfing sau un tur al plantatiilor tropicale din insula. Cazare la bord / pensiune completa.

Ziua 5. KAHULUI – Insula Maui

In cea de-a doua zi petrecuta in insula Maui puteti vizita parcul national Haleakala, dominat de craterul celui mai inalt vulcan din Maui (peste 3000 m). Haleakala inseamna "casa soarelui", iar legenda spune ca semizeul Maui a prins in lassou soarele si stand pe varful vulcanului i-a incetinit mersul pe bolta pentru ca ziua sa fie mai lunga.  Vasul ridica ancora la ora 18.00, in mars spre insula Mare - Hawaii. Cazare la bord / pensiune completa.

Ziua 6. HILO – Insula Hawaii

Sosim la ora 8.00 in portul din Hilo, situat pe coasta de est a insulei Hawaii, cea mai mare din arhipelag, leaganul civilizatiei, respectiv al regatului hawaiian. Nu ratati ocazia de a vizita Parcul National al Vulcanilor, fondat in 1916 si inscris pe lista Patrimoniului Mondial UNESCO. Aici se gasesc doi vulcani activi: Maunaloa, care a erupt ultima data in 1984 si Kilauea, care erupe continuu, din 1983. Parasim portul la ora 18.00. Cazare la bord / pensiune completa.

Ziua 7. KAILUA – Insula Hawaii

La ora 7.00 sosim in portul Kailua-Kona, de pe coasta de vest a insulei Hawaii, unde puteti face un tur istoric, trecand in revista Palatul Hulihee, casa de vacanta a familiei regale, construita in 1838, biserica Mokuaikaua, cea mai veche biserica crestina din Hawaii, construita in 1820 si Ahuena Heiau, ultima resedinta a regelui Kamehameha I. Vasul paraseste portul la ora 17.30, indreptandu-se spre insula Kauai. Cazare la bord / pensiune completa.

Ziua 8. NAWILIWILI – Insula KAUAI 

La ora 8.00 vasul soseste in golful Nawiliwili din insula Kauai, cea de-a patra pe care o vom explora. Kauai este cea mai nordica si cea mai veche din arhipelag. Principala atractie a insulei este canionul Waimea, numit si „Marele Canion al Pacificului”, cu o lungime de aproximativ 16 km si o adancime de peste 1000 m. Excursia la canionul Waimea poate fi completata in mod fericit cu o minicroaziera pe raul Wailua, pana la grota Ferigilor (Fern Grotto). Cazare la bord / pensiune completa.

Ziua 9. NAWILIWILI – Insula KAUAI

Dimineata ultimei zile din acest itinerariu minunat o putem petrece la cumparaturi in oraselul Lihue sau continuand explorarea insulei, pana la Kilauea, punctul cel mai nordic al insulei. Vasul pleaca la ora 14.00 spre insula Oahu. Cazare la bord / pensiune completa.

Ziua 10. HONOLULU 

La ora 7.00 sosim in Honolulu, capitala insulei Oahu – centrul politic, economic si cultural al insulelor Hawaii. Dupa formalitatile de debarcare vom face un tur de Honolulu, oras modern cu strazi largi, al carui centru se mandreste cu trei muzee demne de vizitat : un muzeu etnografic, un muzeu de biologie marina si un muzeul de arta polineziana B.P. Bishop.

Vom face un tur panoramic pe parcursul caruia vom vedea Muzeul Caselor Misionarilor, Biserica Kawaiahao, Primaria Honolulu, Biblioteca de Stat, Statuia Regelui Kamehameha – cel care a cucerit insula Oahu, stabilindu-si pentru scurt timp resedinta in Honolulu in 1801; Palatul Iolani – fosta resedinta a familiei regale, Capitoliul de Stat – o adevarata capodopera arhitecturala si Washington Place. Dupa-amiaza transfer la hotel si cazare, Hotel Aston Waikiki Beach.

Ziua 11. HONOLULU  - SAN FRANCISCO

Mic dejun. Timp liber dimineata. Dupa amiaza, transfer la aeroport pentru zborul spre San Francisco.  Transfer la hotel si cazare San Francisco.

Ziua 12. SAN FRANCISCO 

Mic dejun. Vizitam San Francisco, oras stralucitor, unul din cele mai vizitate locuri din America, ale carui atractii se concentreaza aproapte toate in centru: Catedrala Grace – St.Mary, Japantown, Centrul Civic, Alamo Square, Fisherman's Wharf, Union Square, Chinatown, Golden Gate Park si bineinteles Golden Gate Bridge - cel mai cunoscut pod din lume. O alta atractie o constituie o vizita optionala pe Insula Alcatraz, unde putem participa la un tur audio-ghidat al faimoasei inchisori federale care-i poarta numele. Cazare San Francisco.  

Ziua 13. SAN FRANCISCO - BUCURESTI 

Mic dejun. Timp liber pentru ultimele cumparaturi. Dupa amiaza, transfer la aeroport pentru zborul transatlantic cu destinatia Bucuresti. Noapte la bord. 

Ziua 14. BUCURESTI

Zbor in conexiune spre tara. Sosire in Bucuresti – Henri Coanda in jurul orei 19:10. 

SERVICII INCLUSE

Ø  transport avion Bucuresti – Los Angeles / Los Angeles – Honolulu – San Francisco / San Francisco – Bucuresti;

Ø taxele de aeroport si securitate pentru zborurile internationale;

Ø taxa portuare;

Ø transferuri si transport cu autocar / minibus licentiat pe durata vizitelor si a traseului;

Ø cazare 7 nopti cu mic dejun in hoteluri 3*;

Ø 7 nopti cu pensiune completa pe croaziera in Insulele Hawaii, la bordul vasului Pride of America 4*+ (in cabina interioara);

Ø vizitele conform programului cu ghizi locali si insotitor roman pe toata durata circuitului;

Ø BONUS: asigurare medicala si storno!

Ø BONUS: transferuri la / de la aeroportul Henri Coanda!

 

PLECARI

LOC IN CAMERA DUBLA

SUPLIMENT SINGLE

17 Septembrie

Early Booking: 4699€

650€

 

NOTE 

Reducere copii max 12 ani: 10% din tariful de baza net, fara taxe (doar pentru cazarea in camera cu 2 adulti).

Nu se acorda reduceri pentru a treia persoana adulta in camera.

Grup minim 20 pers. Pentru un grup de 15 – 19 persoane, tariful se majoreaza cu 299 € / persoana.

Tariful de Early Booking este valabil pana la 22.11.2019.

SERVICII NEINCLUSE

Ø bacsisurile obligatorii pentru soferi, ajutori de soferi, ghizi locali (se achita insotitorului de grup): 5 $/pers/zi;

Ø taxa de viza SUA aprox 160 $ (se achita la BT in lei);

Ø taxa de procesare viza SUA (completarea formularelor online, programare interviu, transmitere documente): 35 € / pers;

Ø bacsisurile de pe durata croazierei (se achita obligatoriu la bordul vasului) aprox 95 $;

Ø excursiile si activitatile optionale;

Ø alte servicii decat cele mentionate in program.

 

EXCURSII SI ACTIVITATI OPTIONALE:

Ø   Inchisoarea Alcatraz (include transferuri, ghid audio si taxa intrare – optiunea se face doar la inscriere): 59 €

Transferuri GRATUITE la / de la Aeroportul Henri Coanda din urmatoarele zone:

MOLDOVA: (firma: AutoVip, Zuzu, Transfero)

-  Iasi, Roman,Barlad, Vaslui, Bacau, Onesti, Adjud, Panciu, Galati, Tecuci, Braila, Focsani, Rm.Sarat, Buzau

SUD EST: (firma Direct Aeroport)

-  Constanta, Mangalia, Fetesti, Cernavoda

CENTRU – VEST (firma Direct Aeroport)

 -  Fagaras, Zarnesti, Brasov, Busteni, Azuga, Sf.Gheorghe

 

ORAR DE ZBOR (compania KLM / Airfrance) - ore locale:

 


17-Sep

Bucuresti


Amsterdam

07:00


12:45

Amsterdam


New York

08:55


14:55


30-Sep

San Francisco


Paris

15:20


15:15 (01-Oct)

Paris


Bucuresti

11:05 (01-Oct)


19:10

 

🚢 VASUL DE CROAZIERA – PRIDE OF AMERICA 4*

Cu un tonaj impresionant de 80 439 tone, o lungime de 290 m si o capacitate maxima de 2186 pasageri, deserviti de un personal format din 917 membrii, vasul Pride of America este un exemplu de eleganta si stil, cu surprinzator de multe facilitati, capabile sa satisfaca cele mai rafinate gusturi. Cabinele sunt generoase, fiind echipate cu grup sanitar, telefon, TV-satelit, seif, uscator de par. 

 

Printre facilitati se numara 18 restaurante, pizzerie, 9 baruri si lounge-uri, 2 piscine cu sectiune pentru copii, mini golf, casino, discoteca, amfiteatru pentru spectacole, salon de frumusetare si frizerie, centru spa, teren de baschet, sala de fitness, room service, platforma de joaca pentru copii, biblioteca etc.

 

CONDITIILE GENERALE DE PARTICIPARE:

Prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.

Tarifele sunt in euro / persoana. Tarifele sunt valabile pentru grup  minim  persoane. In cazul in care nu se intrunestenumarul minim mentionat, pretul se poate majora cu pana la 10%, daca nu este precizat altfel. Aceasta conditie este acceptata de cei inscrisi la excursie automat, la semnarea contractului de prestari servicii turistice si nu constituie motiv de anulare. Numarul minim de participanti pentru a se organiza excursiile optionale este egal cu numarul minim de participanti pentru intregul program. Sub acest numar, agentia poate majora pretul sau anula optionalul.

In cazul in care turistul renunta la excursie, indiferent de motive, acesta va suporta urmatoarelepenalitati calculate din valoarea totala a excursiei:

a. 30 % daca retragerea se face pana in 60 de zile inainteainceperii excursiei;

b. 75 % daca retragerea se face intre 59 - 31 de zile inainteainceperii excursiei;

c. 100 % daca retragerea se face mai tarziu de 30 zile inainteainceperii excursiei sau daca turistul nu se prezinta la locul de plecare in ziua si la ora stabilita.

Aceste penalizari se aplica in toate cazurile, cu exceptia programelor cu croaziera, sau programe confirmate cu propriile reguli de achitare, anulare, penalizare (ex: programe de Paste, Craciun, Revelion, Early Booking etc).

Rezervarile  pentru pachetele de Craciun /Revelion/ Paste/ Early Booking anulate, sunt supuse unor conditii speciale de penalizare:

a. 50 % daca retragerea se face  pana in 60 de zile inainteainceperii excursiei;

b. 80 % daca retragerea se face intre 59 - 31 de zile inainteainceperii excursiei;

c. 100 % daca retragerea se face mai tarziu de 30 zile inainteainceperii excursiei sau daca turistul nu se prezinta la locul de plecare in ziua si la ora stabilita.

In cazul programelor care includ croaziere, temenele se modifica, astfel:

a. 10 % daca retragerea se face pana in 76 de zile inainteainceperii excursiei;

b. 40 % daca retragerea se face intre 75 -60 zile inainteainceperii excursiei;

c. 75 % daca retragerea se face intre 59 -31 zile inainteainceperii excursiei;

d. 100 % daca retragerea se face mai tarziu de 30 zile inainteainceperii excursiei sau daca turistul nu se prezinta la locul de plecare in ziua si la ora stabilita.

Clasificarea hotelurilor, restaurantelor, vasului de croaziera este cea oficial atribuita de organele de resort din tarile respective.

In situatii de exceptie ( evenimente, congrese, conferinte, targuri etc. ) agentia poate opera modificari in structura programului, fara a afecta vizitarea obiectivelor turistice. 

Compania aeriana si orele de zbor mentionate in program sunt cu titlu informativ si pot fi schimbate. Agentia nu este responsabila in cazul in care programul turistic nu poate fi realizat, partial sau total, din cauzamodificarii orarului de zbor, intarzierii sau anularii curselor aeriene. Siguranta bagajelor pe durata transportului aerian cade in sarcina companiei aeriene.

Taxele de aeroport sunt valabile la data intocmirii programului si pot fi modificate pana la emiterea biletelor de avion.                                                               

Pe durata circuitelor, sosirea la cazare se face de regula seara, putandapareaintarzieri datorita conditiilor de trafic, vreme, etc. Orele de sosire la cazare variaza de la o zi la alta, in functie de programul turistic. Agentia nu se face raspunzatoare pentru nerespectarea sau intarzierea programului turistic din cauzaconditiilor de trafic (ambuteiaje, inchiderea sau schimbarea anumitor sectoare de drum etc.), a vremii, a controalelor vamale sau a indisciplinei anumitor turisti (intarzieri, atitudini ofensatoare sau ostile fata de ghizi, conducatorii auto etc.).

Pentru programele care presupun obtinerea vizei inainte de plecare, turistii au obligatia sa trimita toate documentele solicitate agentiei in termenul prevazut de aceasta pentru a evita orice risc de a nu se obtine viza din cauza timpului scurt pana la plecare. In cazul in care obtinerea vizei este conditionata de prezenta fizica a turistilor pentru interviu, acestia au obligatia de a se prezenta la data si ora la care s-a facut programarea. Refuzul autoritatilor consulare de a acorda viza, din orice motiv care nu poate fi imputat agentiei AGETUR, exonereazaagentia de la orice raspundere. Turistilorcarora li s-a refuzat acordarea vizei, li se va returna intreaga suma achitata in avans, mai putin anumite costuri percepute de partenerii locali / companii aeriene pentru anularea excursiei, costurile variind in functie de data anularii serviciilor. Taxa de viza perceputa de Ambasade pentru procesarea vizelor nu se ramburseaza. In cazul in care turistul isi planifica mai multe vacante succesive si nu trimite documentele la timp / nu se prezinta personal pentru obtinerea vizei, agentia nu poate fi trasa la raspundere iar turistul are obligatia de a-si obtine singur viza necesara calatoriei.

Pe durata croazierelor toate platile efectuate ( bauturi, cumparaturi, masaj etc ) se inregistreaza pe cardul personal pe care fiecare turist ilprimeste la imbarcare. Micul dejun si pranzul se servesc in regim bufet iar cina se serveste ori in restaurantul bufet, ori a la carte ( cu meniu la alegere) fiecare pasager avand o anumita masa rezervata, de la inceputul pana la sfarsitul croazierei. Bagajele, atat la imbarcare cat si la debarcare, sunt transportate de personalul vasului. Seara, fiecare cabina primeste un buletin informativ cu toate activitatile care au loc a doua zi ( excursii, spectacole etc ).  Cabinele pot sa difere din punct de vedere al confortului unele fata de altele, cu toate acestea diferenta de pret este data de pozitionarea acestora pe vas, cele aflate pe puntile superioare fiind de regula mai scumpe. Cabinele rezervate la grupuri sunt de regula cabina interioare din categoria celor garantate (fara posibilitatea alegerii pozitiei pe o anumita punte) si se nominalizeaza cu cel mult o saptamanainainte de plecare. Agentia nu se face responsabila in cazul in care apar nemultumiri legate de acest aspect. De asemenea, linia de croaziera poate face un upgrade la una sau mai multe cabine (un schimb dintr-o categorie inferioara la o categorie superioara) fara o informare in prealabil si in mod aleatoriu iar agentia nu  poate fi trasa la raspundere. In porturile in care opreste vasul, turistii au posibilitatea sa cumpere excursii de la biroul de turism aflat la bord sau sa isifaca propriul program, insotitorul roman neavand obligativitatea de a-i insoti.

Copiii minori pot calatori doar: a) insotiti de ambii parinti b) insotiti de unul dintre parinti care sa aibe acordul notarial al  parintelui care nu calatoreste ( sau incredintare prin hotararejudecatoreasca definitiva, certificat de deces ); c) insotiti de un adult cu certificat de cazier judiciar in original si acordul notarial al ambilor parinti.Copiii care nu au carte de identitate, vor calatori obligatoriu cu pasaportul.

Turistul are obligatia sa se asigure ca documentele de calatorie precum cartea de identitate sau pasaportul, nu sunt deteriorate (in special elementele de siguranta si/sau poza). Atentie: Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia. Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminariicalatoriei. Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminariicalatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporar, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau va consultati in aceasta privinta cu agentia de turism. Atentie, persoanele recent casatorite auobligatia de a-si schimba Cartea de Identitate anulata de autoritati (perforata/ taiata).

Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare sau informatii suplimentare legate de calatoriacetatenilor romani in strainatate,accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.rosau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.

Pentru a evita eventuale situatii de confuzii sau neintelegeri, turistii au obligatiia ca la inscriere sa citeascaConditiile Generale de Participare.

Cere Oferta

Va rugam sa bifati ca sunteti de acord cu termenii si conditiile noastre. Multumim!